Продавець Інтернет-магазин "Optparfum" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6867 відгуків
УВАГА! ОПРАЦЮВАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЗАЙМАЄ  ДО 3 РОБОЧИХ ДНІВ.Детальніше

Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

Типи та види ароматів (класифікація)

Типи та види ароматів (класифікація)
Вибір товарів на парфумерному ринку величезний. Тільки в нашому інтернет-магазині представлені тисячі одиниць продукції із широкою класифікацією. Люкс, мас-маркет, нішева парфумерія, парфуми з феромонами, східні аромати, унісекс тощо, далі і далі. Ми вирішили допомогти гостям нашого сайту трохи розібратися в цій різноманітності і, так би мовити, розкласти парфумерію по поличках.

Типи парфумерних продуктів

Види парфумівДо складу ароматних рідин входить парфумерна композиція та розчинник. Розчинником переважно продуктів виступає етиловий спирт і вода. На ринку представлено кілька типів продуктів зі своїм маркуванням з різним відсотковим вмістом компонентів у складі. Ви могли бачити абревіатуру EDP або EDT на упаковці з оригіналами та тестерами парфумів, або нагадування “Eau de …” у назві продукту.

Те, що ми звикли вважати парфумами, парфумери називають Eau de Toilette або Eau de Parfum – туалетною чи парфумованою водою. Справжні парфуми – Extrait de Parfum – сьогодні велика рідкість. Це концентрований, дорогий продукт, який скоріше став колекційним експонатом, ніж предметом туалету.

А світ комерційної парфумерії від історичних парфумерних будинків до бюджетних виробників місцевого розливу випускають Eau de Parfum або Eau de Toilette. У повноформатних флаконах, форматі міні-пафумерії, тестерах, пробниках і т.д.
У чому різниця:

  • Eau de Parfum – більш концентрований продукт. Він довше звучить на шкірі, розкриваючи найяскравіше «серце» аромату.
  • Eau de Toilette – слабоконцентрована рідина, яка відмінно підходить для щоденного використання. Такі аромати тримаються кілька годин, завдяки чому їх легко міняти протягом дня.

Ще є Eau de Cologne або просто одеколон – продукт із низьким вмістом парфумерної композиції 2-5% при високій концентрації спирту у воді. Іншими словами, одеколон - це та ж туалетна вода, але тільки з меншим вмістом ефірних олій. Стійкість від 1 до 2 годин. Для нанесення використовується спрей-пульверизатор.

Ще на ринку зустрічається легка освіжаюча вода Eau Fraiche, яка дарує легкий свіжий аромат приблизно на 1 годину. А також Deo Parfum - парфумований дезодорант та інша ароматична косметика з додаванням ароматичної есенції, іноді на спиртовій основі.

Клас та походження парфуму

різновиди парфумівПарфумерія поділяється на кілька класів.

Люкс

Отже, переходимо до питання про те, що означає люкс парфуми, мас-маркет продукти та ніша.
Люкс – це відносно дорогі, якісні та захищені аромати від історичних парфумерних компаній, будинків мод, косметичних гігантів тощо.
У їх розробці беруть участь не лише найкращі “носи” світу, але й маркетологи, які вивчають споживчі тренди та настрої. Прототипи ароматів пробують сотні людей, а продаж виходять лише фаворити. У рекламу вкладаються мільйони та залучаються світові знаменитості. Бренди роблять все, щоб аромат бажали усі.

Ніша та селективні парфуми

Наступне: що означає нішеві парфуми – це вельми ексцентричний напрямок у парфумерії, цілі та методи якого дуально протилежні люксу. У той час як люксові аромати прагнуть мейнстрімності, то ніша навпаки - не намагається слідувати ніяким перевагам аудиторії та трендів. Мета такої парфумерії – здивувати, епатувати публіку. Більшість ароматів дуже "на любителя" і завдяки цікавим складам зовсім по-різному розкриваються на шкірі.
Ще є напрямок, близький до ніші, це - селективні продукти. Отже, що означає селекційні парфуми - це багатогранні нішеві композиції, які часто випускаються обмеженим тиражем чи навіть на замовлення. Відрізняються незвичайністю поєднань, дорожнечею сировини та стійкістю.

Мас-маркет

Масові аромати – це “прохідні” продукти, відносно недорогі та стійкі. У 95% випадків продукції властиві складні поєднання нот і специфічність, т.к. вона розрахована на масового споживача.

Групи ароматів

Далі ми відповімо на популярні питання про те, які бувають запахи, що таке терпкі парфуми, що таке аромати сходу, які духи підійдуть щодня і т.д.

Цитрусові

Характер цієї групи визначають ноти улюблених цитрусових фруктів. Їх описують, як іскристі, свіжі, прозорі та повітряні. Парфуми, експериментуючи з ароматами, часом додають до них соковиті та терпкі ноти. Цитрусові ноти дуже поширені як початковий акорд у парфумерії, проте чисті цитрусові парфуми на ринку - рідкість.

Квіткові

Отже, що таке квіткові парфуми: це надзвичайно різноманітна та багатогранна група, яку складно схарактеризувати. Вони можуть пахнути легко і свіжо, якщо у складі використовувалися аромати бузку, конвалії. Жасмин, іланг та тубероза, відчутні на чолі композиції, створюють багаті та чуттєві аромати. А акорди чампаки роблять запах зеленим та бадьорим.

Шипрові

Це ті самі терпкі парфуми. Якщо ви не знаєте, що означає терпкі парфуми - це наче "в'яжучі" аромати, аромати природи з гіркуватими зеленими нотами. Також у них присутні свіжість та деяка насолода. В основі чітко чується шавлія, екзотичний мох, бергамот, смола та ін. Спочатку подібні букети могли собі дозволити лише чоловіки. Однак згодом парфумери почали експериментувати, вплітаючи в композицію ніжні квіткові та фруктові ноти, трав'янисті варіації для жінок. Якщо ви запитаєте, що за парфуми унісекс, консультанти порадять вам шипрові аромати.

Шкіряні

Широка група ароматів найпоширеніша серед нішевих марок. Це ще одна родина ароматів, не пов'язана з помітною кількістю гендерних стереотипів. Композиції цього жанру також досить часто маркують як унісекс.

Деревні

Що таке деревні парфуми: ця група поєднує “теплі” аромати: деревні: кедр, сандал, ялина, пачулі, кипарис та ін., амбру, а також деякі спеції, які роблять парфумерну композицію унікальною. Для них характерна, терпкість, бархатиста гіркота, часом із насолодою, бальзамічним відтінком та нотками диму.
Окремо у цій групі часто ставлять вдові аромати. Отже, що таке вдові парфуми - це парфумерні композиції, основним і очевидним акордом яких є нота уда. Крім деревної групи, його також відносять до анімалістичних ароматів. Крім цього, продукт в ароматі читаються димні та медові грані, натяки на ветивер та пачулі, тютюнові та сінні нотки. При цьому дерево та анімалістичні тони завжди домінують.

Східні

Практично всі знаю, що таке східні парфуми: це м'які, пряні, солодкі, аромати, які часто можна назвати обволікаючими, теплими, п'яними. Аромати асоціюються з країнами Близького Сходу, де завжди створювали та любили багатошарові багаті запахи на основі прянощів, квітів, бальзамів та смол. Багато ароматів містять природні афродизіаки, тому їх називають парфумерією із феромонами. Коротко про те, що таке духи феромони - це "гормони кохання", що впливають на людей чарівно, запахи, що сприяють зближенню, викликають збудження, інтерес від протилежної статі. Найчастіше в таких ароматах присутні ноти мускусу та амбри.

Загалом, якщо підсумувати, чим пахнуть східні парфуми, можна сказати, що фактичні всі аромати з нотами смол, прянощів і амбри можна вважати східними. Сюди ж йдуть спеції – перець, гвоздика прянощі, аромати ванілі, ладану, жасмину, бензоїну, сандалу та ін.

Фруктові

Яскраві фруктові аромати поєднують у собі свіжість та легка насолода. Найчастіше в люксовій парфумерії фрукти складають тільки частину композиції і відчуваються при розкритті гурманських, квіткових або акватичних продуктів. У чистому вигляді їх можна почути у парфумерії мас-маркет сегменту та ніші.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner