Поширені питання
Чому передоплата ?
Дорогі клієнти! Із-за частих випадків, коли клієнт не забирає посилку з пошти або зовсім пропадає, ми відправляємо посилки ТІЛЬКИ по передоплаті*
*Накладний платіж по передоплаті 10% від замовлення (тільки Нова пошта)
**Увага! Просимо забирати посилки протягом 5-ти робочих днів! Після посилки автоматично відправляються назад!
Що з моїм замовленням після оформлення? Чому мені не зателефонував менеджер? Як оплатити замовлення?
Ув. клієнти! Всі замовлення обробляються в порядку черги (читайте наші НОВІ умови обробки замовлень) ! Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, ми передаємо його в обробку на склад . Ваше замовлення збирають і готують до відправки.
Далі з Вами зв'язується менеджер і відправляє реквізити для оплати, після чого Ви оплачуєте замовлення, повідомляєте менеджеру і Ваше замовлення відправляють!
З моїм товаром все добре?
Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або у присутності працівника поштової служби, перевірте відповідність товару замовленням і його схоронність.
Якщо ви отримали не той товар, зв'яжіться з нашим менеджером т. 0636388548, а якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то складіть акт про ушкодження вантажу.
Коли доставлять посилку? Прийшло SMS про доставку?
Наша компанія доставляє посилки тільки через компанії перевізників! Про терміни і вартість доставки Ви можете уточнити тільки на сайті перевізника, яким Ви будете отримувати посилку (Нова пошта, Укр. пошта, Інтайм, Делівері та ін) .
* Відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який Вам повідомить бухгалтерія.
Прийшло SMS про доставку?
Заберіть посилку не пізніше, ніж через 5 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, тому посилка буде повернута назад (передоплата не повертається).
Я оплатив замовлення! Коли його відправлять ? Де моя посилка ?
Відправлення замовлень у нас відбуваються щоденно (1 раз на день). Увага! Всі замовлення, які були оформлені до 9.00 і оплачені до 14.00 відправляються в день оплати. Якщо замовлення було оформлене або оплачений після зазначеного часу, замовлення буде відправлений на наступний день!
*На наступний день, після відправки Вашого замовлення-Вам відправлять номер ТТН з бухгалтерії.
**Про стан Вашого замовлення, Ви завжди можете дізнатись зателефонувавши або написавши менеджеру в Вайбер т. 0636388548