

Чоловіча туалетна вода Versace Eros 100 мл (магнітна стрічка)
369,35 ₴
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 3146
- +380 (66) 638-85-48Менеджер Viber 380 (66) 638-85-48
Опис Versace Eros
Після багаторічної перерви Versace нарешті випускає новий аромат для чоловіків. Аромат, покликаний уособити концепцію Будинку Versace, його неповторний стиль, багату історію. Сама Донателла Версаче описує його коротко і по суті «Eros – це ДНК будинку Versace».
Ерос – бог кохання та пристрасті у давньогрецькій міфології, син богині Афродіти. І однойменний аромат, за задумом творців, має бути таким самим пристрасним, вільним від кайданів, що не стримує своїх бажань. До речі, це вже не перший догляд за натхненням Джанні та Донателли саме в грецьку міфологію – згадайте логотип Versace із зображенням Медузи Горгони…
Парфумерну композицію аромату Eros «склав» нос Орельєн Гішар (Aurelien Guichard) із швейцарського концерну Живадан. Аромат задуманий свіжим та теплим, зі східними нюансами. Згідно з класичною класифікацією, Eros Versace найправильніше було б віднести до фужерних.
Ефірні олії м'яти у поєднанні із зеленим яблуком та італійським лимоном у початкових нотах плавно змінюються теплим серцем з бобів тонка, герані, а після смаку залишається деревно-мускусна нота молекули амброксану (модний нині аналог дорогої натуральної амбри).
Особою аромату став топ-модель Брайан Шиманскі (Brian Shimansky), який легко погоджується на відверті і двозначні фотосети і нітрохи не соромиться демонструвати своє тіло. Кого покликана залучити така реклама – чоловіків чи жінок – залишається лише здогадуватися…
Донателла Версаче побачила в образі Браяна «гладіатора», «героя», який домагається шалено бореться за свої цілі і добивається їх, який сам собі господар (у коханні, напевно, теж, інакше де прив'язка образу до тематики?)… Але є проблема з втіленням: але є проблема з втіленням:) Браян, більше нагадує «порнозірку 80-х»...
Основні | |
---|---|
Виробник | Versace |
Країна виробник | Туреччина |
Вид парфумерної продукції | Туалетна вода |
Тип аромату | Фужерні |
Початкова нота | Яблуко, Цитрус, М'ята |
Нота серця | Герань, Боби тонка |
Кінцева нота | Деревина |
Класифікація | Мас маркет |
Рік випуску | 2012 |
Об`єм | 100 мл |
- Ціна: 369,35 ₴