Продавець Інтернет-магазин "Optparfum" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7191 відгук
УВАГА! ВІДПРАВКА ЗАМОВЛЕНЬ ЗАЙМАЄ ДО 3 РОБОЧИХ ДНІВ.Детальніше

Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

Новинка! Пробники Парфумів - 5 мл

Кожен сучасний парфумерний бутік повинен забезпечити своїм гостям найвищу культуру обслуговування. Все починається зі знайомства з мініатюрами ароматів, тому ми пропонуємо купити пробники парфумів в зручному форматі 5 мл на фірмовому блістері. Сприймайте це як комплімент від магазину, вітальний жест здатний налаштувати покупця на більш значні покупки.

Чому ми радимо купити пробники всім оптовикам та магазинам, що спеціалізуються на товарах для краси та догляду? Мода на парфуми пробники була започаткована мережевими парфумерно-косметичними брендами, і цей хід продемонстрував, наскільки популярними можуть бути мініатюрні версії ароматичних есенцій. Сьогодні успішне прийняття використовують майже всі, і навіть турецькі виробники елітних реплік.

Насправді пробники духів це потужний маркетинговий інструмент. Їх можна використовувати як: подарунки, рекламу, яскраві елементи оформлення вітрини. Експертами доведено, що міні-версії спонукають купити стандартний флакон в 54% випадках знайомства з ароматом!

Є думка, що серед елітних парфумів не буває поганих. В якомусь сенсі, це дійсно так, але вибір свого аромату суб'єктивний захід, і те, що одному вважається дуже різким, або занадто солодким, іншому стане кращим в світі ароматом. Щоб припинити суперечки індустрія вигадала пробники парфумів – маленькі ємності з паличкою для нанесення аромату. Саме таких «малюків» ми пропонуємо купити оптом в цьому розділі каталогу.

Який потенціал прихований в такому товарі?

  1. Скромна вартість. Ніхто не зможе відмовитись спробувати популярний аромат, який за вартістю рівняється одній поїздці на метро.
  2. Яскрава подача. Паперовий блістер-основа створює навкруги маленької «філіжанки» особливу ауру, нібито вам пропонують придбати щось дороге та елітне.
  3. Аперитив. Придбання пробнику може стати приводом для замовлення великої версії духів. З маркетингової точки зору, навіть невеличка покупка виступає базою для подальшого співробітництва. Згадайте, як діють популярні онлайн-магазини, що кожен день засипають поштову скриньку цікавими пропозиціями.

Ми не нав’язуємо свій товар, тому що твердо впевнені, бажання купити пробники парфумів у наших клієнтів з’являється досить органічно, коли вони бачать ціни, знижки та умови співробітництва. Нагадаємо, що знижка опт в цій товарній ніші підключається при замовленні від 100 одиниць міні-парфумів.

Хто є цільовою аудиторією пробників?

Закуповуючи парфуми пробники, звичайно хочеться отримати запевнення, що вкладені кошти «відіб’ються» в роздріб. Для отримання цього запевнення треба зрозуміти, хто саме буде купувати міні-духи. Одразу скажемо, що аудиторія у такого товару досить широка: жінки, віком від 15 до 65 років. Чому саме такий віковий зріз? Вся справа в тому, що міні-парфуми досить новий стандарт, а отже не всі жінки з ним знайомі.

За нашими дослідженнями, бажання купити пробники духів виникає у:

  • дівчат, що навчаються в старшій школі, ВНЗ. В цьому віці представниці прекрасної половини людства експериментують з косметикою, шукають свій аромат;
  • жінок, котрі не люблять обтяжувати себе важкими сумками. Пробник без проблем розміщується в кишені, маленькому клатчі;
  • бізнес-леді, котрі проводять багато часу в ділових поїздках, відрядження.

Це тільки маленька частина прихильниць мініатюрної парфумерії. Насправді всі дами бажають купити пробники духів, за винятком хіба що зарозумілих жіночок, які зверхньо дивляться на тих, хто їм вважається нижчим за статусом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner