Продавець Інтернет-магазин "Optparfum" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6481 відгук
УВАГА! ОПРАЦЮВАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЗАЙМАЄ  ДО 3 РОБОЧИХ ДНІВ.Детальніше

Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

Поширені питання

  • Чому передоплата ?

    Дорогі клієнти! Із-за частих випадків, коли клієнт не забирає посилку з пошти або зовсім пропадає, ми відправляємо посилки ТІЛЬКИ по передоплаті*

    *Накладний платіж по передоплаті 10% від замовлення (тільки Нова пошта)

    **Увага! Просимо забирати посилки протягом 5-ти робочих днів! Після посилки автоматично відправляються назад!

  • Що з моїм замовленням після оформлення? Чому мені не зателефонував менеджер? Як оплатити замовлення?

    Ув. клієнти! Всі замовлення обробляються в порядку черги (читайте наші НОВІ умови обробки замовлень) ! Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, ми передаємо його в обробку на склад . Ваше замовлення збирають і готують до відправки.

    Далі з Вами зв'язується менеджер і відправляє реквізити для оплати, після чого Ви оплачуєте замовлення, повідомляєте менеджеру і Ваше замовлення відправляють!

  • З моїм товаром все добре?

    Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або у присутності працівника поштової служби, перевірте відповідність товару замовленням і його схоронність.

    Якщо ви отримали не той товар, зв'яжіться з нашим менеджером т. 0636388548, а якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то складіть акт про ушкодження вантажу.

    ​​​​​​​

  • Коли доставлять посилку? Прийшло SMS про доставку?

    Наша компанія доставляє посилки тільки через компанії перевізників! Про терміни і вартість доставки Ви можете уточнити тільки на сайті перевізника, яким Ви будете отримувати посилку (Нова пошта, Укр. пошта, Інтайм, Делівері та ін) .

    * Відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який Вам повідомить бухгалтерія.

    Прийшло SMS про доставку?

    Заберіть посилку не пізніше, ніж через 5 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, тому посилка буде повернута назад (передоплата не повертається).

  • Я оплатив замовлення! Коли його відправлять ? Де моя посилка ?

    Відправлення замовлень у нас відбуваються щоденно (1 раз на день). Увага! Всі замовлення, які були оформлені до 9.00 і оплачені до 14.00 відправляються в день оплати. Якщо замовлення було оформлене або оплачений після зазначеного часу, замовлення буде відправлений на наступний день!

    *На наступний день, після відправки Вашого замовлення-Вам відправлять номер ТТН з бухгалтерії.

    **Про стан Вашого замовлення, Ви завжди можете дізнатись зателефонувавши або написавши менеджеру в Вайбер т. 0636388548

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner