Продавець Інтернет-магазин "Optparfum" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6443 відгуків
УВАГА! ОПРАЦЮВАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЗАЙМАЄ  ДО 3 РОБОЧИХ ДНІВ.Детальніше

Поширені питання

  • Чому передоплата ?

    Дорогі клієнти! Із-за частих випадків, коли клієнт не забирає посилку з пошти або зовсім пропадає, ми відправляємо посилки ТІЛЬКИ по передоплаті*

    *Накладний платіж по передоплаті 10% від замовлення (тільки Нова пошта)

    **Увага! Просимо забирати посилки протягом 5-ти робочих днів! Після посилки автоматично відправляються назад!

  • Що з моїм замовленням після оформлення? Чому мені не зателефонував менеджер? Як оплатити замовлення?

    Ув. клієнти! Всі замовлення обробляються в порядку черги (читайте наші НОВІ умови обробки замовлень) ! Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, ми передаємо його в обробку на склад . Ваше замовлення збирають і готують до відправки.

    Далі з Вами зв'язується менеджер і відправляє реквізити для оплати, після чого Ви оплачуєте замовлення, повідомляєте менеджеру і Ваше замовлення відправляють!

  • З моїм товаром все добре?

    Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або у присутності працівника поштової служби, перевірте відповідність товару замовленням і його схоронність.

    Якщо ви отримали не той товар, зв'яжіться з нашим менеджером т. 0636388548, а якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то складіть акт про ушкодження вантажу.

    ​​​​​​​

  • Коли доставлять посилку? Прийшло SMS про доставку?

    Наша компанія доставляє посилки тільки через компанії перевізників! Про терміни і вартість доставки Ви можете уточнити тільки на сайті перевізника, яким Ви будете отримувати посилку (Нова пошта, Укр. пошта, Інтайм, Делівері та ін) .

    * Відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який Вам повідомить бухгалтерія.

    Прийшло SMS про доставку?

    Заберіть посилку не пізніше, ніж через 5 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, тому посилка буде повернута назад (передоплата не повертається).

  • Я оплатив замовлення! Коли його відправлять ? Де моя посилка ?

    Відправлення замовлень у нас відбуваються щоденно (1 раз на день). Увага! Всі замовлення, які були оформлені до 9.00 і оплачені до 14.00 відправляються в день оплати. Якщо замовлення було оформлене або оплачений після зазначеного часу, замовлення буде відправлений на наступний день!

    *На наступний день, після відправки Вашого замовлення-Вам відправлять номер ТТН з бухгалтерії.

    **Про стан Вашого замовлення, Ви завжди можете дізнатись зателефонувавши або написавши менеджеру в Вайбер т. 0636388548

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner